google5dc17667d09add99

Direct contact

U heeft altijd direct contact. Dus geen ruis en/of wachttijden. Dat is wel zo doeltreffend. Zo werkt het al jaren prima bij Het Doelwit.

 

Freelance

Het Doelwit werkt ook op locatie, tijdelijk of een langere periode. Uiteraard volgens de werkwijze van de opdrachtgever. Neem contact op met Het Doelwit voor de mogelijkheden.

 

 

 

 

De kracht!

Het Doelwit kan zoveel voor u betekenen.

Voor alle opdrachtgevers die snel een fraai resultaat willen zien voor een gunstige prijs is er Het Doelwit. Een klein grafisch bureau dat met plezier werkt voor kleine én grote opdrachtgevers. Door enorm veel praktijkervaring in combinatie met een doorlopende studie van de laatste updates en nieuwste software kan Het Doelwit een breed palet aan diensten bieden, zonder overhead, dus direct contact en snel resultaat en dat voor een gunstige prijs!

 

Mocht u vragen hebben of oplossingen zoeken, dan heeft u zojuist uw doelwit gevonden!

Drempelvrij (toegankelijkheid)

Een van de vele specialismes van Het Doelwit.

Met drempelvrijheid wordt bedoeld dat de informatie voor iedereen bruikbaar is, ook voor mensen met een functionele beperking. Denk hierbij aan blinden, doven, slechtzienden, mensen met een beperkte handfunctie, enzovoort. Veel online informatie bestaat uit PDF-bestanden. Eenvoudige PDF-bestanden hebben vaak als bron een tekstverwerkingsprogramma. Documenten die meer opmaak nodig hebben zijn vaak door vormgevers gemaakt. Tegenwoordig gebeurt dit meestal met het programma Adobe InDesign.

 

Het Doelwit heeft veel ervaring opgedaan met de diverse opdrachten die ze voor de gemeente Breda mocht maken. Deze ervaring kan Het Doelwit nu inzetten om ook andere overheidsinstellingen drempelvrijheid in haar documenten aan te bieden.

 

Heeft u interesse? Neem dan contact op met Het Doelwit.

Teasers

Het onder de aandacht brengen van uw product kan natuurlijk op meer dan een manier!

Een teaser kan een leuke start vormen om bijvoorbeeld uw nieuwe product, dienst, verhuizing of nieuwe website onder de aandacht te brengen? Dit kleine korte filmpje/animatie is eenvoudig te plaatsen op uw zakelijke Facebook-, LinkedIn-, YouTube of Twitter-pagina. Extra aandacht kan nooit kwaad.

 

Heeft u belangstelling? Neem dan vrijblijvend contact op met Het Doelwit.

Herkenbaarheid

De kleur en sfeer van de huisstijl doorgevoerd in alle uitingen.

De huisstijl van een organisatie of bedrijf is de bewust gekozen wijze van presentatie naar buiten toe. Het wordt met een Engelse term ook wel corporate identity genoemd en is de visuele identiteit van een organisatie. Het betreft uitsluitend het symbolische gedeelte van de bedrijfsidentiteit. Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie (lettertype), vormentaal (stramienen/vlakken/curves/opmaak) en fotografiestijl.

 

Al deze elementen worden consistent gebruikt in presentaties of op briefpapier, visitekaartjes, bedrijfswagens, offertes, facturen, enveloppen, de website, e-mails, bedrijfskleding etc. Het Doelwit heeft een jarenlange ervaring in het bewaken van huisstijlen en het doorvoeren van deze lijn in nieuwe items.

 

Bij grote ondernemingen bewaakt doorgaans de communicatie-afdeling de huisstijl. Dit kan uiteenlopen van het aanreiken van hulpmiddelen om consistent naar buiten te treden (denk aan powerpoint-templates en digitale logo-bibliotheken) tot een meer politionele rol waarbij toegezien wordt op naleving van interne richtlijnen. Door een zeer lange ervaring in dit vakgebied, kunt u deze bewaking ook uitbesteden aan Het Doelwit.

 

Nieuwsgierig? Neem dan contact op met Het Doelwit.

 

Ondersteuning

Overtuig direct met een professionele presentatie.

De mogelijkheden voor informatie overdracht wordt met de dag breder. Toch wordt het aanbod ook overzichtelijker. Je kunt nu namelijk specifieker en doelgerichter keuzes maken.


Bij een interne overdracht kan een infographic voldoende zijn, maar bij een externe klant kunt u zorgvuldiger overtuigen met een folder of brochure. Via een mailing (per post) kunt u vervolgens deze informatie bij bestaande en potentiële klanten langduriger onder de aandacht brengen. Steeds vaker wordt er ook voor een digitale aanpak gekozen. Op deze manier wordt uw nieuws zeer snel/direct en eenvoudig overgebracht.

 

Het voordeel van deze digitale presentaties is dat het direct aan te passen is, dus altijd up-to-date. De informatie op drukwerk is vaak niet lang houdbaar.

Uw brochure- en foldermateriaal is prima snel om te zetten in een bruikbare digitale vorm. Uw klantenbezoekers brengen, met ondersteuning van een tablet, uw producten en diensten op deze manier eenvoudig over. Deze vorm biedt nog meer voordelen. De presentaties zijn prima te verspreiden. De presentatie kan ook geschikt gemaakt worden voor gebruik op een beamer. Een professionele uitstraling (bijv. de corporate branding) is vaak het ondergeschoven kindje, maar Het Doelwit kan u daar juist prima bij ondersteunen.

 

De tijd dat een digitale presentatie in PowerPoint onder enorme tijdsdruk door de productmanager in elkaar geknipt en geplakt wordt, is nu dus echt verleden tijd! Het Doelwit maakt overigens ook van bestaande presentaties een flitsende versie. En dat alles snel én betaalbaar.


Deze presentaties kunnen uiteraard ook ondersteund worden met posters en/of banners of een folder. Het Doelwit maakt van al deze uitingen een mooie professionele lijn, zodat de herkenbaarheid voor de doelgroep groot is en de uitstraling krijgt die het verdient.

Digitale presentaties

Een digitale presentatie is een perfecte ondersteuning.

Altijd een digitale (actuele) brochure bij uw op een tablet. Dit document kan op ieder moment aangepast worden en weer online geplaatst worden en uiteraard op meerdere tablets. Zo heeft uw altijd de laatste presentaties bij u en sluit dit direct op het actuele verkoopverhaal aan.

 

Een teaser of video op uw Facebook-, LinkedIn-, YouTube- of Twitter-pagina kunnen voor u interessant zijn om via Social Media uw bedrijf of product(en) onder de aandacht te brengen. Bijvoorbeeld voor de aankondiging van een nieuwe dienst of product.

 

Heeft u belangstelling? Neem dan vrijblijvend contact op met Het Doelwit.

Mooie opdrachtgevers

Heldere afspraken zijn de basis van een betrouwbare relatie.

Portfolio

Een kleine greep uit de mooie projecten.

Contact

Gewoon even bellen kan ook +31 (0)6 - 2632 6669.

Vereist

Vereist

Tijdens verzenden.

Oeps, foutje van de server!

Verzenden voltooid.

Vereist

Vereist

Het Doelwit maakt, creëert en ontwikkelt grafische uitingen.

folders infographics magazines zakelijk drukwerk
websites drempelvrije documenten jaarverslagen brochures
teasers interactieve pdf's en nog veel meer!

Met als eindresultaat digitaal (bijvoorbeeld als PowerPoint, PDF of iPad-presentatie) of natuurlijk 'gewoon' als print- of drukwerk!

24-uur actie

Een mooie bijkomstigheid is de studio-aan-huis. Er is op deze manier altijd ruimte te vinden!

In de praktijk kan zo net wat meer tijd aan een opdracht worden gegeven.

Drempelvrijheid

In Nederland zijn overheden  verplicht om online informatie op een toegankelijke manier aan te bieden. Ze moeten voldoen aan Webrichtlijnen. Voor info kunt u hier verder lezen.

Flexibel & snel

Het Doelwit werkt zonder intern overleg en vaste middag lunches. Daardoor blijft er tijd over om te werken! De combinatie van het directe contact en duidelijke afspraken geeft snelheid.

Oplossendvermogen

Heeft u nog een correctie in een pdf? Moet de foto bewerkt worden of wilt u eindelijk een strak logo? Dat is geen probleem, er is veel mogelijk.

 

Vakbekwaamheid

Sinds 1992(!) wordt er al gewerkt met dé grafische standaard in hard- en software. Om deze kennis up-to-date te houden en zelfs uit te breiden, worden er doorlopend studies gevolgd.

Een scherpe prijs!

Veel van deze punten hebben een gunstige invloed op de prijs. Heeft u interesse?

Informeer dan naar de  mogelijkheden die Het Doelwit u  kan bieden.

Verzenden voltooid.